Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wykaz kursów i szkoleń dla kadry administracyjnej

 

Nazwa szkolenia

 

 

Termin szkolenia

 

NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE PRACĘ W ZESPOLE /OFFICE 365/

 

Organizacja dostępu i efektywne przetwarzanie informacji w procesach

9.03.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

11.05.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

07.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

09.11.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Zarządzanie małymi zadaniami i komunikacja w zespole

16.03.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

18.05.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

14.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

16.11.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Przetwarzanie i wizualizacja danych

 

23.03.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

25.05.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

21.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

23.11.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

 

PROGRAM ROZWOJU KOMPETENCJI ZARZĄDCZYCH
 

Zarządzanie zespołem

 

W przygotowaniu

Budowanie zespołu

 

W przygotowaniu

Motywowanie pracowników

 

W przygotowaniu

Skuteczne delegowanie zadań

 

W przygotowaniu

Zarządzanie zmianą

 

W przygotowaniu

Zarządzanie projektami

 

W przygotowaniu

Zarządzanie finansami

 

W przygotowaniu

Zarządzanie konfliktem

 

W przygotowaniu

Zarządzanie zasobami ludzkimi

 

21.01.2021

Prince2 Foundation

 

Realizacja zakończona w 2019 r.

 

PROGRAM ROZWOJU KOMPETENCJI OSOBISTYCH

 

Godzenie życia zawodowego i prywatnego

W przygotowaniu

 

Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu

W przygotowaniu

 

Autoprezentacja, prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne

 

W przygotowaniu

Asertywność w miejscu pracy i ochrona przed manipulacjami

 

W przygotowaniu

Zarządzanie emocjami i inteligencja emocjonalna w praktyce

 

W przygotowaniu

Warsztaty z negocjacji

W przygotowaniu

 

Obudź swój potencjał, kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie problemów

 

W przygotowaniu

Jak aktywnie (nie) słuchać czyli o skutecznej komunikacji

 

W przygotowaniu

Odzyskaj równowagę czyli jak efektywnie radzić sobie z wyzwaniami i presją czasu

 

W przygotowaniu

Zarządzanie czasem

W przygotowaniu

 

 

ZARZĄDZANIE PROCESOWE

Cykl szkoleń przygotowujący do wdrożenia zarządzania procesowego
 /szkolenia szyte na miarę/

 

1. Wprowadzenie do restrukturyzacji procesowej i LM

 

 

2. Analiza i opis procesu

 

 

3. Projektowanie procesów- Flowchart

 

 

4. Projektowanie procesów – SIPOC

 

 

5. Projektowanie procesów – VSM

 

 

6. Optymalizacja procesów

 

 

7. Techniki rozwiązywania problemów w procesach

 

 

8. Dokumentowanie procesów

 

 

9. Six Sigma Green Belt

 

 

 

SZKOLENIA POGŁĘBIAJĄCE TEMATYKĘ ZARZĄDZANIA PROCESOWEGO

 

Budowanie zespołu jako zadanie menadżerskie

20.04.2020 r., 8:30-11:30, WZiKS

 

Kazein i system sugestii pracowniczych.

11.05.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Kluczowe wskaźniki sprawności procesów

 

w przygotowaniu

Lean Management. Dobre praktyki w szkołach wyższych.

22.06.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

14.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Mapowanie ryzyka w procesach

W przygotowaniu

 

Narzędzia informatyczne w restrukturyzacji procesowej /zarządzanie dokumentacją procesową/

8,15.06.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

12,19.10.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Podejście procesowe w różnych koncepcjach zarządzania

17.06.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

30.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Rozwój kompetencji przywódczych

23.03.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

28.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Testowanie procesów

15.06.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

07.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Zarządzanie zmianą w restrukturyzacji procesowej (RP)

22.06.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

26.10.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Zarządzanie ludźmi w Lean Management

24.06.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

23.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Zarządzanie projektami w RP

 

16-17.11.2020 r., 8.30-14.30

Zarządzanie zespołem w RP

02.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
12.10.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS

 

Techniki 5S w biurze i administracji

 

Realizacja zakończona w 2019 r.

Zarządzanie wizualne

gr. 3 październik 2020

gr. 4 marzec 2021

gr. 5 czerwiec 2021

 

Automatyzacja i robotyzacja procesów

gr. 3 październik 2020

gr. 4 marzec 2021

 

Bieżące rejestracje

Rekrutacja na kursy prowadzona jest 1-2 miesiące, przed datą rozpoczęcia kursu. Bieżące rekrutacje są dostępne w panleu rekrutacyjnym.
 

Rejestracja

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności dla kadry zarządzającej i pracowników administracyjnych

Życzenia Bożonarodzeniowe
news studenci wykładowcy doktoranci kadra studenci2 zakończone pracownicy

Życzenia Bożonarodzeniowe

27.12.2022
Wesołych Świąt!
więcej o Życzenia Bożonarodzeniowe
Życzenia Bożonarodzeniowe
news studenci wykładowcy doktoranci kadra studenci2 zakończone pracownicy

Życzenia Bożonarodzeniowe

27.12.2022
Wesołych Świąt!
więcej o Życzenia Bożonarodzeniowe
Harmonogram pracy biura w dniach 19.12.2023-06.01.2023
news studenci wykładowcy doktoranci kadra studenci2 zakończone pracownicy

Harmonogram pracy biura w dniach 19.12.2023-06.01.2023

19.12.2022
📍 Uwaga❗️ 🗣W terminach od 19 grudnia 2022 do 6 stycznia 2023 Biuro Projektu ZintegrUJ będzie pracować w trybie zdalnym. Utworzono jednak dyżury dla studentów. -> W rozwinięciu wiadomości - szczegóły.
więcej o Harmonogram pracy biura w dniach 19.12.2023-06.01.2023
Harmonogram pracy biura w dniach 31.10-04.11.2022
news studenci wykładowcy doktoranci kadra studenci2 zakończone pracownicy

Harmonogram pracy biura w dniach 31.10-04.11.2022

28.10.2022
📍 Uwaga❗️ 🗣W najbliższy poniedziałek - 31 października nie pracujemy. 🗣W dniach 2- 4 listopada nasze Biuro będzie funkcjonował w trybie zdalnym. W tym okresie prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub poprzez platformę MS Teams. Numery telefonów i adresy mailowe do pracowników Biura Projektu ZintegrUJ znajdują się na stronie https://zintegruj.uj.edu.pl/kontakt
więcej o Harmonogram pracy biura w dniach 31.10-04.11.2022
Nowa siedziba Biura Projektu ZintegrUJ
news studenci wykładowcy doktoranci kadra studenci2 zakończone pracownicy

Nowa siedziba Biura Projektu ZintegrUJ

24.04.2022
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy iż, Biuro Projektu ZintegrUJ zmieniło lokal z Strzeszewskiego 25/14 na Straszewskiego 25/2.
więcej o Nowa siedziba Biura Projektu ZintegrUJ

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Kadra zarządzająca i pracownicy administracyjni - pełny opis oferty

Celem Zadania 7 jest podniesienie kompetencji zarządczych kadry UJ poprzez realizację następujących programów wsparcia:

 

  1. Program przywództwa akademickiego i rozwoju kompetencji zarządczych - szkolenia szyte na miarę (program obejmuje szereg szkoleń związanych m. in. z przywództwem akademickim – Higher Education Academy, zarządzaniem zespołem, projektami, finansami, autoprezentacją i wystąpieniami publicznymi, a także kurs PRINCE 2);
  2. Program zarządzania procesowego;
  3. Program wsparcia kadry w zakresie współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym (szkolenia dotyczące własności intelektualnej oraz przedsiębiorczości);
  4. Program rozwoju kompetencji interpersonalnych (m. in. szkolenia, kursy i warsztaty z zakresu asertywności, zarządzania emocjami, negocjacji, kreatywnego myślenia).
więcej o

Celem Zadania 8 jest zwiększenie informatyzacji uczelni poprzez rozwój informatycznych narzędzi zarządzania i tworzenie otwartych zasobów informatycznych. Powyższe zostanie osiągnięte w wyniki realizacji następujących przedsięwzięć:

  1. Usprawnienie systemu SAP (Zintegrowany System Zarządzania Uczelnią);
  2. Usprawnienie systemu USOS (Uczelniany System Obsługi Studentów);
  3. Rozwój narzędzi informatycznych Centrum Wsparcia Dydaktyki i Spraw Studenckich UJ w wyniku implementacji następujących komponentów:
  1. Maxqda Plus - licencja single user;
  2. PS Quaestio Pro asysta;
  3. Oprogramowania do realizacji badań techniką CATI ze wsparciem serwisowym, implementacją aplikacji serwerowych oraz pakietem podstawowych szkoleń dla użytkowników;
  4. interaktywnego systemu ankietyzacji i ewaluacji.
  1. Rozwój narzędzi informatycznych Wydziału Bichemii, Biofizyki i Biotechnologii -Wirtualny desktop - stworzenie wirtualnych zasobów dostępnych w technologii on demand;
  2. Program rozwoju zasobów edukacyjnych na Wydziale Prawa i Administracji UJ – wprowadzenie E-podręcznika składającego się z 810 modułów;
  3. Program rozwoju zasobów edukacyjnych na Wydziale Fizyki, Astronomii
    i Informatyki Stosowanej UJ obejmujący:
  1. interaktywny podręcznik z zadaniami z logiki i teorii mnogości dla informatyki stosowanej;
  2. On-Line Complexity (Złożoność na żywo);
  3. stronę internetową i pakiet interaktywnych programów do nauki statystyki;
  4. wykłady offline oraz zintegrowane środowisko programistyczne do kursów Geometria 3D dla projektantów gier wideo oraz programowanie symulacji fizyki w czasie rzeczywistym.
więcej o

Widok zawartości stron Widok zawartości stron