Cel: Dowiesz się, co zrobić, aby Twoje dokumenty były dostępne z dowolnego miejsca, o dowolnym czasie. Poznasz mechanizmy bezpiecznego ich udostępniania i techniki zespołowej edycji dokumentów. Dowiesz się, jak zbudować bazę wiedzy swojego działu.
Usługi chmurowe usprawniające zarządzanie informacją, takie jak:
- OneDrive,
- Sharepoint,
- Teams,
- Forms.
Terminy:
g. 8.30 - 14.30/15:30
9.03.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
11.05.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
07.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
09.11.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
Cel: Poznasz narzędzia, które pozwolą zapanować Ci nad realizacją Twoich zadań – pomogą rejestrować ich przebieg, ułatwią dostęp do informacji z nimi związanymi. Dowiesz się, jak usprawnić komunikację w swojej jednostce lub ze studentami z wykorzystaniem chatu i wideokonferencji.
Usługi chmurowe usprawniające zarządzanie małymi projektam:
- MS Teams,
- Planner,
- Flow,
- Whiteboard.
Terminy:
godzina: 8.30 - 14.30/15:30
16.03.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
18.05.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
14.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
16.11.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
23.03.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
25.05.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
21.09.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
23.11.2020 r., 8.30-14.30, WZiKS
Cel: Założeniem szkolenia jest prezentacja zasad i dobrych praktyk w zakresie dokumentowania procesów. Na szkoleniu nauczysz się jak dobrze napisać dokument tj. procedura, instrukcja itp...
Kurs dedykowany dla: kierowników i pracowników administracyjnych
Cel: Dowiesz się jak efektywnie zbudować zespół, aby zrealizować postawione cele i zadania.
Terminy:
godziny: 8.30 - 11.30
Gr. 3 20.03.2020 r.
Cel: Założeniem szkolenia jest zapoznanie uczestników warsztatów z istotą kaizen oraz nabycie przez nich umiejętności stosowania wybranych narzędzi kaizen w miejscu wykonywania rzeczywistej pracy. Na szkoleniu nauczysz się jak pobudzić pracowników do działań doskonalących i jak stworzyć system zbierania pomysłów na doskonalenie działań, procesów, miejsc pracy.
Kurs dedykowany dla: kierowników jednostek administracyjnych
Cel: Założeniem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia oraz monitorowania wskaźników skuteczności i efektywności procesów w organizacji. Na szkoleniu nauczysz się jak dobrać i wykorzystać wskaźniki do oceny prawidłowości przebiegu procesu.
Kurs dedykowany dla: kierowników i pracowników administracyjnych.
Cel: Założeniem warsztatów jest prezentacja i analiza studiów przypadków w zakresie wdrażania koncepcji Lean w szkołach wyższych. Studia przypadków, warsztaty i dyskusja pozwolą Ci na głębsze zrozumienie istoty podejścia procesowego oraz Lean Management w szkołach wyższych.
Kurs dedykowany dla: kierowników i pracowników administracyjnych.
Cel: Przedstawienie możliwości optymalizacji i automatyzacji procesów poprzez wykorzystanie przepływów pracy i robotów oraz możliwości tworzenia aplikacji w oparciu o narzędzia usługi Office 365.
W trakcie warsztatów zapoznasz się z dostępnymi dla Ciebie w usłudze Office 365 narzędziami Power Automate. Poznasz podstawy budowy aplikacji biznesowych w oparciu o platformę Power Apps.
Zarządzanie dokumentacją procesową
Przedstawienie możliwości wykorzystania narzędzi Office 365 do budowy repozytoriów wiedzy oraz automatyzacji zarządzania cyklem życia dokumentów.
W trakcie warsztatów poznasz funkcjonalności platformy Sharepoint w usłudze Office 365, które można wykorzystać do budowy repozytoriów wiedzy (taksonomie, metadane dokumentów, klasyfikacja) oraz zapoznasz się z możliwościami automatyzacji zarządzania czasem życia dokumentów (retencja, procesy akceptacji).
Cel: Założeniem szkolenia jest przygotowanie do uzyskania Certyfikatu Green Belta. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie wykorzystania metody Six Sigma w realizacji projektów usprawniających w Uczelni.
Kurs dedykowany dla: Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników, którzy pracują z bazami danych i ukończyli cykl szkoleń w ramach programu ZintegrUJ, wymienionych poniżej:
Analiza i opis procesu
Dokumentowanie procesów - SOP
Optymalizacja procesów
Projektowanie procesów SIPOC
Projektowanie procesów VSM
Techniki rozwiązywania problemów w procesach (5WHY, diagram Ishikawy, Metoda Pareto, burza mózgów)
Wprowadzenie do restrukturyzacji procesowej i Lean Management