Zagraniczne staże dydaktyczne dla nauczycieli akademickich
[INFORMACJE ORGANIZACYJNE]
Dofinansowanie obejmuje:
1. Koszty podróży (wyłącznie bilety lotnicze/autokarowe/kolejowe);
2. Diety pobytowe (10 diet według obowiązujących stawek ministerialnych dla danego kraju);
3. Diety hotelowe (9 noclegów, według obowiązujących stawek ministerialnych dla danego kraju);
W ramach projektu nie finansujemy wiz, diet dojazdowych oraz pozostałych kosztów.
Rezerwacji biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych związanych z zagraniczną podróżą służbową prosimy dokonywać wyłącznie za pośrednictwem firmy WhyNotTravel Sp. z o. o.
Planując staż należy zwrócić uwagę, aby okres 10 dni nie zawierał świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w kraju przyjmującym, gdyż dni te nie mogą zostać objęte finansowaniem i stanowić będą koszt niekwalifikowalny.
Wyjazdy muszą zostać zrealizowane do 30 września 2023 roku.
[REKRUTACJA]
Kwalifikacja kandydatów na staże zagraniczne odbywa się w trybie konkursowym.
Podstawą kwalifikacji pracownika na wyjazd jest Uzupełnienia i wysłania formularza rejestracyjnego ON-LINE oraz złożenie w terminie do 17 lutego 2023 r., w Dziale Współpracy Międzynarodowej UJ (ul. Czapskich 4, pok. 12) u p. Katarzyny Włodkowskiej-Łoziak następujących dokumentów:
1) Formularz rekrutacyjny wraz z informacją o planowanym terminie i sposobie wykorzystania nabytych kompetencji (wzór stanowi zał. nr 1 do Regulaminu)
2) Potwierdzenie z jednostki zagranicznej o możliwości zrealizowania zagranicznego stażu dydaktyczny np. e-mail, list intencyjny, itp.
3) Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji – klauzula informacyjna (wzór stanowi zał. nr 1a do Regulaminu)
WYSZUKANIE I NAWIĄZANIE KONKTAKTU ORAZ UZYSKANIE WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA PRZYJĘCIA NA STAŻ LEŻY W GESTII OSOBY WNIOSKUJĄCEJ O WYJAZD. DWM NIE POŚREDNICZY W TYM PROCESIE.
Kopie dokumentów, dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane drogą mailową nie będą rozpatrywane. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do końca lutego 2022 r. W przypadku liczby zgłoszeń przekraczającej liczbę osób, utworzona zostanie lista rezerwowa.
W trzecim konkursie (30.01-17.02.2023 r.) mogą wziać udział, wyłączanie osoby, które nie otrzymały dofinansowania w ramach pierwszego i drugiego konkursu!
[ZASADY REALIZACJI STAŻU ZAGRANICZNEGO]
Na min. 21 dni przed wyjazdem Uczestnik zobowiązany jest do złożenia w Biurze Projektu ZintegrUJ następujących dokumentów:
1. Zał. nr 2 Oświadczenie ws. przetwarzania danych osobowych.
2. zał. nr 3 Oświadczenie o przystąpieniu do Formy wsparcia.
3. zał nr. 4 Umowa udziału w projekcie.
4. zał nr 6 Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią i akceptacji Regulaminu
oraz
4. Elektronicznego wniosku wyjazdowego – ze wskazanymi datami realizacji stażu (łącznie 10 dni) oraz uzupełnionymi stawkami otrzymanego dofinansowania, podpisanego przez Uczestnika, kierownika macierzystej jednostki oraz dziekana.
Zachęcamy do składania dokumentów możliwie wcześnie (np. na 1-2 miesiące przed planowanym wyjazdem), tak aby można było dokonać zakupu biletów w korzystnych cenach.
Na podstawie umowy udziału w projekcie oraz wniosku wyjazdowego nastąpi przygotowanie diet dla Uczestników, które będą do odbioru w DWM na 7 dni przed wyjazdem.
Po zakończeniu zagranicznego stażu dydaktycznego, w ciągu 14 dni Uczestnik zobowiązany jest do rozliczenia wyjazdu w DWM. W tym celu należy przedłożyć następujące dokumenty:
1. Rachunek hotelowy;
2. Bilety lotnicze/kolejowe/autokarowe wraz z kartami pokładowymi;
3. Raport z praktycznego wykorzystania zdobytych kompetencji dydaktycznych (wzór raportu stanowi Załącznik nr 5 Regulaminu) wraz z sylabusem zajęć.
4. Oryginał zaświadczenia potwierdzającego zrealizowanie programu dydaktycznego w jednostce przyjmującej podpisany przez osobę upoważnioną ze strony jednostki goszczącej.
Wzory w/w dokumentów są dostępne do pobrania poniżej.
[REGULAMIN]
Przed przystąpieniem do przygotowania dokumentów prosimy o dokładne zapoznanie się z umową i regualminem projektu.
[KONTAKT]
- mgr Katarzyna Włodkowska-Łoziak, katarzyna.wlodkowska-loziak@uj.edu.pl, tel. 12 663 38 36,
- mgr Magdalena Baranowska, magdalena.baranowska@uj.edu.pl, tel. 12 663 39 62, 519 307 844