Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Funkcjonowanie Biura Projektu ZintegrUJ 24/01-28/01/2022

Funkcjonowanie Biura Projektu ZintegrUJ 24/01-28/01/2022

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy iż, w oparciu o komunikat nr 35 z dnia 17 listopada 2021 roku, który dopuszcza świadczenie pracy w formie zdalnej oraz świadczenie pracy stacjonarnej w trybie rotacyjnym Biuro Projektu ZintegrUJ będzie funkcjonowało w następujących dniach: 24/01/2022; 25/01/2022;27/01/2022; 28/01/2022 - stacjonarnie 26/01/2022 - wyłącznie zdalnie z wykorzystanie: email, telefon, MS Teams

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy iż,  w oparciu o komunikat nr 35 z dnia 17 listopada 2021 roku, który dopuszcza świadczenie pracy w formie zdalnej oraz świadczenie pracy stacjonarnej w trybie rotacyjnym Biuro Projektu ZintegrUJ będzie przyjmowało strony w następujących dniach:

  • 24/01/2022 -  stacjonarnie 
  • 25/01/2022 -  stacjonarnie
  • 26/01/2022 - wyłącznie zdalnie z wykorzystanie: email, telefon, MS Teams
  • 27/01/2022 - stacjonarnie
  • 28/01/2022 -  stacjonarnie

Informujemy, że wizyty w biurze będą świadczone z zachowaniem reżimu sanitarnego oraz dostępne po umówieniu się z danym pracownikiem emailowo, telefonicznie lub poprzez rezerwację wizyty w systemie USR.

Poniżej przedstawiamy liste kontaktu dla pracowników Biura Projektu:

Kierownik Biura Projektu ZintegrUJ

Anna Kostrubała-Brak e-mail: anna.kostrubala@uj.edu.pl
tel. 692 086 087, 12 663 39 58, 795 545 717

 

 

Program wsparcia dla studentów i studentek UJ (Zadanie 2 i 4 - KURSY dla Studentów)

Angelika Batko e-mail: angelika.batko@uj.edu.pl

tel. 12 663 39 43, 795 545 741
Termin wizyty:  https://usr.uj.edu.pl/rezerwacja/38f72830-ed5c-4e06-9399-449d63d3b006 

 

Katarzyna Matura e-mail: katarzyna.matura@uj.edu.pl

tel. 12 663 39 10, 883 841 215

Termin dyżurów: https://usr.uj.edu.pl/rezerwacja/38f72830-ed5c-4e06-9399-449d63d3b006 

 

 

Program wsparcia dla studentów i studentek UJ (Zadanie 4 – KURSY JĘZYKOWE)

Włączenie wykładowców z zagranicy posiadających osiągnięcia w pracy naukowej lub zawodowej w realizację zajęć dydaktycznych na UJ na studiach wyższych (Zadanie 3)

Sylwia Skórkiewicz  e-mail: sylwia.skorkiewicz@uj.edu.pl

tel. 532 400 548
terminy dyżurów/wizyt: 
https://usr.uj.edu.pl/rezerwacja/541904a6-9f6c-4899-b2d9-a1b0d4cd9288

 

 

Sekretariat i Kadry projektu

NIEOBECNA DO 29/01/2022 Joanna Adamczyk e-mail: joanna1.adamczyk@uj.edu.pl

tel.12 663 39 35, 532 401 262

 

Finanse biura projektu

Agnieszka Nowak e-mail: agnieszka.a.nowak@uj.edu.pl
tel. 12 663 39 54, 519 078 320

 

URLOP DO 29/01/2022 Joanna Kozioł  e-mail: joanna1.koziol@uj.edu.pl

tel. 880 521 332 

 

Program wsparcia dla kadr zarządzających i administracyjnych UJ (Zadanie 6 i 7)

Magdalena Baranowska e-mail: magdalena.baranowska@uj.edu.pl
tel. 519 307 844, 12 663 39 62

 

 

Zespół ds. Ewaluacji (PRE i POST testy)

Maksym Dębski  e-mail: maksym.debski@uj.edu.pl

tel. 795 545 744
 

Jagiellonian Interdisciplinary PhD Programme

Obsługa administracyjna doktorantów –

Agata Majewska - e-mail phdp@uj.edu.pl, 12 663 39 48, 795 545 719

 

Zobacz video galerię

Zarządzenie

Widok zawartości stron Widok zawartości stron