Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja Nawigacja

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Narzędzia informatyczne wsparcia restrukturyzacji procesowej

Cel: Przedstawienie możliwości optymalizacji i automatyzacji procesów poprzez wykorzystanie przepływów pracy i robotów oraz możliwości tworzenia aplikacji w oparciu o narzędzia usługi Office 365.
 

W trakcie warsztatów zapoznasz się z dostępnymi dla Ciebie w usłudze Office 365 narzędziami Power Automate. Poznasz podstawy budowy aplikacji biznesowych w oparciu o platformę Power Apps.

Zarządzanie dokumentacją procesową

Przedstawienie możliwości wykorzystania narzędzi Office 365 do budowy repozytoriów wiedzy oraz automatyzacji zarządzania cyklem życia dokumentów.

W trakcie warsztatów poznasz funkcjonalności platformy Sharepoint w usłudze Office 365, które można wykorzystać do budowy repozytoriów wiedzy (taksonomie, metadane dokumentów, klasyfikacja) oraz zapoznasz się z możliwościami automatyzacji zarządzania czasem życia dokumentów (retencja, procesy akceptacji).

Kurs dedykowany dla: kierowników i pracowników administracyjnych.